İsraf mı desem, işgüzarlık mı, bilemiyorum
Muhtelif gruplar İstiklal Caddesi boyunca yürür, Taksim Meydanına varır, bazen Heykel’e çiçek de koyar, bir iki bağırış çağırıştan, bazen de söylenen birkaç şarkıdan sonra dağılırdı. Çoğu zaman pek kalabalık olmazdı. Trafik normal akar, insanlar istedikleri yere gitmekte güçlük çekmezlerdi. Şimdi yine aynı havaya girsek olmaz mı? Böylece insanlar rahatlar, kolluk kuvvetlerine daha az iş düşer, düşüncesini yürüyüş yaparak açıklamak, yürüyerek topluma mesaj vermek ya da kendi iç dayanışmasını güçlendirmek isteyen gruplar demokratik haklarını kullanmış olurlar.
Haberi Oku
