Türkiye’de ırkçılık ve ayrımcılık var mı?
Gördüğümüz gibi eğer istersek kendimiz dışındaki herkesi ötekileştirecek bir yol bulabilir, onları bir şekilde aşağılayacak malzemeyi üretebiliriz. Ancak bunun doğru, mantıklı, ahlaki ve yasal bir yol olmadığı ortadadır. En basit mantıkla başka birisi de bir yönümüzden dolayı bizi ötekileştirebilir, ayrımcı davranabilir.
Haberi Oku
